Followers

Tuesday, March 24, 2009

....tapi bukan aku!

3 hari lagi cikgu-cikgu SIC bakal menjadi jutawan....tapi, bukan aku!

Taklimat guru petang tadi memperincikan tentang program lawatan penanda aras guru-guru SIC ke Johor Bharu.
Kami bertolak petang khamis, dan dijangka tiba di JB pada pagi Jumaat. Seharian kami akan berada diJB, melawat dua sekolah ternama, kemudian jalan-jalan, makan-makan, lihat-lihat..(apa yang ada heh...Huhu.. Sebenarnya aku tak pernah sampai ke JB, kecuali 25 tahun lepas, masa form 5. So tak dapat bayangkan bagaimana!)

kemudian hari sabtu, rombongan akan bertolak ke Batam.Maka jadi jutawanlah cikgu-cikgu SIC!.. tetapi bukan aku....kerana aku terpaksa bertolak pulang ke Kelantan pada pagi sabtu...sedihh.. nak juga kenal tempat orang, tp nak buat macammana?

hari ahad..shoppinglah kawan-kawan...dah ada duit berjuta-juta!
Tcher Sally, Abiey, ciguSue & sensei..dapatlah kalian rasa jadi jutawan...dan jangan lupa buah salak pun cukup lah untuk orang yang tak dapat nak rasa naik feri nih!
Hari isnin..baru bertolak pulang!

dan kawan-kawan bloggers.....kalau nampak Bas SM Zainab dan bas Maktab Sultan Ismail di hujung minggu ni di tempat anda.....kami berada di dalamnya..

7 comments:

cikgu_math said...

lupa...sensei tak pergikan???

tchersally said...

CM,
alahaiii..lemah memikirkan trip ni..bas..ferry..ferry..bas..bab jutawan tu..muahahahaha..kami jutawan!!! keh..keh..buah salak??..no hall..

tak pe ade rezeki lain kali CM bole pegi ek..

a ah..shinrei x pegi..menantu mithali..

the life of cikgu sue said...

buah salak buk...boleh,boleh,bisa diurus.tak ada yang segar yang jerukpun kami beli.

shinrei said...

haah..tak leh nak gi. tengok le lain kali. Kalau pegi mesti penat duk snap gambo sana sini. teringin gak nak snap gambar sunset/sunrise kat sana

"" M.D.F.Z "" said...

jgn lupa ole -ole untuk pgws cg2 sic semuo ye...hehhe..nnti kitorg lwtn benchmarking,kitorg belikn stu u cg2 eh plok..hehehhehheheh

p/s:tc sally...tc kno bg byk skali ole-ole..kikiki

tchersally said...

a ah..shinrei..d view should be lawa kan..i'll capture them for u eh..
Ole2..errr..bisa saja..kakaka

Chekgu BaniHassim said...

jutawan???
huhu...jgn overbajet dah le...
ingat sblm kering kontang...huhu