Followers

Tuesday, March 17, 2009

celaru

wow!!!

PTK dah habis....
40 soalan bahagian satu berjawab..
dan 40 soalan bahagian dua pun berjawab.....
cuma hitamkan ruangan jawapan...
mudahkan!
........

........

......... JUMPA LAGI PTK 2010.......

12 comments:

tchersally said...

Aiii..laen macam je "jumpa lagi d PTK 2010" tu..hehe..Sally join ya next year!!

Abiey69 said...

Abiey pun nak ikut sama tahun depan.. tahun ni rilex habis... no ptk......
44???????????????

cikgu_math said...

sally>> uppss...tak jumpa peluru hidup...nak wat camno?

Abiey>> ok ...kita ppakat cari tahun depan deh.

shinrei said...

saya lusa ni...malam ni nak start belek2 buku kot..hahahaha. Sib baik satu paper jer

Chekgu BaniHassim said...

mudah sangat kan??
jawapan dah bagi, pilih je laa...
bukan susah sgt pun..
haha

Melawis said...

Cikgu tak guna dadukan?????

Ghazali B Abd Aziz said...

Apa akan jadi kalau result PTK ni cemerlang?

Naik pangkat ker Cikgu?

Anonymous said...

Tak bawak buah dadu ke?.Itukan senjata yang terakhir.Apalah nasib kitakan..Baca dan tak baca pun result asyik sama aje.3/3.Nak guna ahli nujum negarapun tak dok...

cikgu_math said...

shinrei>> belek buku tu..jgn tak belek. takut sibuk belek buku, pensil tak terbawa..ha..ha..

chekguBH>> mudah...semua dah ada jawapan.ha..ha..ha..dan semua jawapannya nampak betul..he..he..

melawis >>itu senjata terakhir... guna perkara yang sama waktu dengannya..hi..hi..

cikgu_math said...

En Ghaz >> kalau cemerlang, kedua-dua kertas dapat 4, dapat naik gaji secara menegak,
kalau lulus 3,3,tunggu masa untuk naik pangkat ke gred yang lebih tinggi, kalau gagal...berhabuklah dengan gred yang ada sekarang..

Anonymous >> itulah rezeki kita kan..

m e E n said...

Cekgu.

Senang je kan. Tembak je.
Betol salah belakang kire.

Good Luck!!

cikgu_math said...

MeEn>> itulah yang cikgu ajar anak muridnya jangan buat...tp cikgu yang buat ..ha..ha..