Followers

Monday, March 16, 2009

study....

S
T
U
D
Y
......... satu baris...
.....dua baris......
kemudian...

zzzz....zzzzz......zzzzz.....zzzzz

zzzz.....zzzzz......zzzzz.....zzzzzz

zzzz....zzzz.....zzzzz...zzzz

baru nak mula belek buku hari ni
dah jadi macam tu...
besuk exam!!

itulah....orang tua study
dibantu dengan cuaca sejuk......hujan tak berhenti-henti....

semoga ada keajaiban akan berlaku esuk....hu..hu..

10 comments:

m e E n said...

Eh cikgu.
Tak baik bilang begitu.
Orang tua pon otak pon geliga
tau!

Good Luck untuk exam besok ye..!

cikgu panji said...

saya langsung tak baca apa2.uwaa...

cikgu_math said...

meEn>> harapnya...begitulah!

cikgu panji>> ehem...samalah tu..
tak sempat nak baca pun!

Chekgu BaniHassim said...

kak, prepare nak bawak dadu esok...
huhu...

good luck..
kalau tak berjaya, cube lagi tahun depan...huhu

mademoiselle azieshakespeare said...

good luck, kak
p/s: PTK tu susah ke?
ehehe :)

thegame. said...

gud luck cikgu norizan.. =)

cikgu_math said...

cikguBH >> dadu dah ada...cantikkkk
lagi....
tq.

Azie>> tq.
soalan tak susah...semuanya ada dalam buku
tp nak menjawabnya susah..sbb tak baca!

thegame>> tq.doa-doakan lah dari jauh ye!

cikgu_math said...
This comment has been removed by the author.
kirana said...

Tak yah belajar pun. Main teka-teki je. Lulus ikot kuota je.

cikgu_math said...

kirana>> betul...tak payah nak pening kepala!