Followers

Sunday, March 15, 2009

dengki yang berfaedah

dalam sehari dua ni...
dalam merayau dan menyinggah blog-blog yang terpilih,
banyak yang menulis tentang cek drp nuffnang
....aku dengki...
kerana blog aku tiada nuffnang
sebelum ni tak terniat nak memasukkan benda tu!

Selepas subuh hari ni
aku start mengoogle...
dengan cuaca yang tak menentu (hujan lebat wow!!!)
maka wireless juga tak menentu....sentiasa hang..
oho....dekat dua jam di depan laptop
aku berjaya akhirnya..

moga-moga dengki aku membawa faedah

11 comments:

Melawis said...

Ana pun baru berNuffnang..tapi tak le sampai dengki..hi..hii.Selamat Bercuti Cikgu.

cikgu_math said...

dengki untuk cabar diri sendiri tak apa kan, cikgu? sbb kalau tak rasa dengi tu, malas nak buat pun!

mademoiselle azieshakespeare said...

ni yang rasa macam nak try huga
:D

m e E n said...

Terime kaseh cikgu math!

Selamat berNuffnang ye.

mr.mzn said...

ahaaa. bagos cekgu..
huhu.. lawa pge blog cekgu nie..
huhu

azman said...

awatla blog cikgu ni gelap sangat?

nak save energy ka cikgu?

cikgu_math said...

azie>> cuba ler..

meEn>> tq kembali

Mzn>> ho..hoo..
cikgu pun br belajar.
... dr anak murid

Chekgu BaniHassim said...

dgn nuffnang ni kene sabar sket...
income berdasarkan berapa lame, berapa setia, berapa click org yg mai blog kite...

takpe la, saje ,mengisi kekosongan sidebar atas, bawah, tengah kan???

cikgu_math said...

azman>> gelap ke..hitam je tu.. hihi
hitam kan memerangkap haba...

chekguBH>> tak kisahla..kita letak je kat situ..
tak mengganggu pun..kan?

mr.mzn said...

hitam nampak kemasss~~
hihihi...

cikgu_math said...

mzn>> hitam itu menawan