Followers

Thursday, May 28, 2009

Tahniah, anak-anak!!

semalam rehearsal hingga hampir 4 petang...
pagi tadi rehearsal penuh... peluk CM meleleh hingga ke kaki. Semua kena tunjuk... Kat mana berhenti, apa yang nak diucapkan, bagaimana menerima dan apa ucapan selepas tu...
Anak-anak lelaki biasanya tidak pedulikan semua itu.... jadi cikgu yang kena pesan satu persatu!
Bila tiba majlis betul-betul, yang dah berjanji untuk menjadi wakil kepada pelajar yang tak dapat hadir tak ada.... Huh...bertuah punya budak!!! Sepatah pun tak beritahu!
Nasib baik sempat tangkap 3 orang pengawas yang bertugas!!
..................Alhamdulillah, majlis Anugerah Kecemerlangan Pelajar & Mesyuarat Agung PIBG Kali ke 32 berjalan dengan sempurna.
Nama CM tercicir dari senarai tugas, tetapi bila diminta membantu... CM pegang sebagai amanah! Dan rasanya kerja CM minggu ni lebih penat dari orang yang tercatat tugasnya....
penerima hadiah bersama YDP PIBG Dato Seri Sukimi Ibrahim , Timbalan Pengarah Pendidikan Kelantan, Tuan Pengetua, PKP dan PKKO
Tahniah kepada semua

7 comments:

arazma @ ami m said...

slamat bercuti....

cikgu_math said...

Ami>>
TQ
selamat bercuti juga untuk Ami

AZANI said...

tahniah cikgu,selesai satu majlis.

mr.mzn said...

alahai~ cekgu.. sy tak nmpak la~



p/s:bg tips sket nk jadi tinggi.. hehe

"" M.D.F.Z "" said...

mzn
bersyukur lah dgn apa yg ada..

cg..ngeh3..mujo pgws ado..tidop x dop hak nak tolok troli ats tuh...hehe

Chekgu BaniHassim said...

MAC baru buat??
erm...ni kire lambat la ni ek??
erm...btw, musti dah lega dah setel kan???

cikgu_math said...

mzn>>
tips tinggi???
erm....gantung ditiang gol!!!

MDFZ>>
mmg pengawas kena ada...sentiasa bersedia!!tp ramai gak yg lai bila cg mintak tolong....

ChekguBH
itu trademark sekolah kita...hari guru pun sambut selepas cuti nanti..
Belum setel lagi ni...Majlis Anugerah pelajar cemerlang untuk SPM & PMR tak buat lagi..mungkin september!!