Followers

Sunday, May 03, 2009

Alhamdulillah.....

o..la..la..la...la..la...
musim jalan-jalan yang memenatkan....
hari selasa ni nak pergi jalan-jalan ke Gua Musang...
SMK Lakloh..(
betulke ejaan macam ni??)
hantar PKHem yg akan bertugas sebagai pengetua di sana...
(Penatnye... tapi hanya ini peluang yang ada untuk sampai ke daerah itu..)
...
.....
Hari Ahad depan nak jalan-jalan lagi....
ke Utara Semenanjung..

Hantar Anakanda.. Aliaa.
dia dapat Diploma Kejuruteraan UNIMEP... diPerlis ..
dan juga ASASI undang-undang UiTM, di Kedah..

Tetapi dia pilih nak ke matrikulasi, dan tempatnya adalah Arau, Perlis...
Dah terasa penat perjalanannya.. memandu sendirian...

Nasib baik Ahad tu cuti...
kakaknya, Farhani masih belajar di UiTM Arau..
Dan
nasib baik laginya...
Ibu saudaranya tinggal di kangar... Hotel Percuma!
dan bapa saudaranya sekeluarga sanggup berkonvoi kenderaannya mengiringi kami!

Allah permudahkan perjalanan kehidupan kami
Alhamdulillah!!


16 comments:

AZANI said...

Rabbi yassir walatu 'assir, rabbittammim 'alal khair,
Tuhanku Mudahkanlah urusan daku,jangan Sukarkan urusan daku, Tuhanku, akhirkan urusan daku dengan kebajikan.

ami mahzar said...

tahniah buat ibu n anak-anak

klu letih memandu, singgahlah kuala kangso. bleh pekena laksa ngan cendol dulu

the life of cikgu sue said...

Tahniah!Itulah yang dikatakan rezeki anak-anak.

n.rooney aka pengupat lara said...

oo slaso ni nk gi hata pk hem....breh bdok2 sic blako kito isytihar sdiri hari slaso cuti umum berperistiwo(ado ko????)..tc norzila jd pk hem bru...beyeh la mama sporting come back to sic....

rhapsody LiN said...

wahh..semua dapat kat utara??
:p

"" M.D.F.Z "" said...

cg..bljr dop hr slsa nh?

ミ-ザン mr. mzn said...

yes yes slasa ni balik awal~
yipaay~ hehe..

cikgu_math said...

Azani>>
itulah yang di doakan selalu...

Ami>>
InsyaAllah...
tp KK tu jauh lg kan?
lalu ke???Eeii..tak tau jalan lgi ni...kena follow org..

cikguSue>>
tq

cikgu_math said...

n.rooney>>
hish...tak pernah ada cuti macam tu..
hari selasa ni kita blajar dulu..
jgn berangan lar...

rhapsodiLin>>
itulah...
semuanya Utara!!

MDFZ>>
belajar dulu...
program di dewan selepas tu..
Kemudian baru hantar..
Pstt...marah ngan PkHem baru keh!

cikgu_math said...

yuhhu...dah berangan tu...
kita balik awal sikit...sbb tak ada kelas pengukuhan..mungkin!

ami mahzar said...

klu ikut highway timur barat ikut tol kuale, kira dh dekat sgt ler tp klu ikut grik trus ke kedah, x lalu le kuale.

Abiey69 said...

Nak g jugaklah hantar PK HEM eh salah Pengetua SMK Laloh.

Abiey kena hantar budak teniss.
jelousnya

amaLina rusLi said...

nak ikut boleh??:D

Abdul Aziz Yusof said...

besor2 doh anok mu zang..
tahnioh

cikgu_math said...

ami>>
TQ

Kak ina>>
jom..jom...kereta ayah mi kosong lagi...

Aziz>>
itu tandanya aku dah tua....
ko muda lagi ke??
anak sulong umur berapa??

Abdul Aziz Yusof said...

Tua doh zang eh..
anok je muda lagi..
hok sulong baru f4
hok tengoh f1
hok busu 6Y