Followers

Wednesday, May 27, 2009

lega....separuh kerja sudah beres!!

Alhamdulillah...
boleh lah berehat sikit masa cuti, skrip jawapan form 3 sudah beres..... agak ramai yang cemerlang, tetapi tak ada yang dapat full mark. The highest 99%.

Kelas 3M, jatuh merudum..... hanya 4 orang yang dapat A.... nasib baik tak ada yang gagal!
bila CM merungut tentang kemerosotan mereka, salah seorang daripada mereka berkata
'agaknya kelas kita tak berkat, semua cikgu subjek marah pada kelas kita, sebab tu ramai yang teruk'
adusss....sedihnya....
CM tak kan marah lagi!!!!!

10 comments:

zino said...

masih boleh di baikki periksa hujung tahun nanti..

pB said...

waduh ...

kena sedasss dari anak murid

pedih jugak rasanya

xiiinam said...

...jeles...jeles...jeles....
ckLah baru dapat kertas tadi....

..itulah hiburan masa cuti buat seorang cikgu ek...


CM,
dah siap...bolehlah sub-contract kertas ckLah pulak....he...he...
nak cari mesin memeriksa kertas jugak ni....

cikgu_math said...

zino>>
CM kena pandai pujuk pula...misi untuk akhir tahun

pB>>
erk...betul-betul atas hidung!!!

CkLah>>>
Nyiru CM tadahkan....tapi Bahasa versi math PPSMI....BM bukan, BI pun bukan!!

m e E n said...

hehehe.
teringat mase belajar kat sekolah dulu.

Abiey69 said...

Waduh ... ngak boleh jadik nih... Abiey masih bertimbun lagi nih
nak jual.... lelong lelong lelong

arazma @ ami m said...

mesti keciwa bila x de yg 100%... x pe, x pe...
dan yg sorang dpt 99 tu, nape le cuai sgt??? cikgu pulak mmg berkira nk bg bonus 1 markah..cikgu maths le katakan. mesti berKIRA!

ape yg depa dpt tu selayaknya depa dpt... pas ni target utk final pulak... pmr dh x jauh..

cuti2 ni, klu terjalan ke kuala ni, singgah le umah...

AZANI said...

Tahniah pada anak murid yang berjaya,juga cikgu yang mgajar.

AZANI said...

alamak tinggal lak huruf e dan n.

"" M.D.F.Z "" said...

hehe..jgn mrh2 bdk2 tuh..sy rasa semua cg marah sbb diorg kluar kelas..hehehe..xpo2 dio wt untuk sklh kita jgk..SKLH KLUSTER KEBITARAAN MUZIK!!...email sy mdfz92nd@yahoo.com