Followers

Thursday, November 26, 2009

cerita cuti 2

hari ini buka supermarket di kawasan rumah... kain baju yang dibawa balik daripada rumah bonda
baru boleh disidai .... semalam baru matahari bersedia menunjukkan muka cutenya!
petang semalam anakanda bawa pulang satu beg besar kain kotor dari asrama.... nak exam, baju tak sempat nak basuh ( hish... kuat betul study anak teruna ni...)

Kesian mesin basuh tu... berkerja keras dari semalam.... tak berhenti-henti berkerja!!

maka hari ini terpaksalah pasang tempat sidaian kain tambahan.. segala tali dan dawai yang ada terpaksa digunakan, bimbang besuk matahari malu semula... dan awan bersedih menitiskan air matanya kembali!

Lagi pun, petang ni CM akan balik kerumah bonda semula... menyambut hari raya korban disana
........selamat menyambut hari raya aidil adha, Maaf zahir & batin!

8 comments:

kakcikseroja said...

Selamat menyambut Aidiladha CM..

kat rumah kakcik pun sama.. depan rumah dah jadi macam kedai jual pakaian bundle - bila matahari tak muncul!

Meen Eunos said...

Cekgu Math.
Selamat Hari Raye Aidiladha.
dan
Selamat bercuti sekolah.

=)

cikgu_math said...

kakcik>>
samalah kita...

cikgu_math said...

meen>>
thank you & selamat hari raya!

laki cikgu kimia said...

selamat hari raya aidil adha CM!

zino said...

serupa lah anak bujang zino baru2 ni balik dengan satu beg penuh pakaian kotor hehe

AZANI said...

cm, selamat aidil adha dan beraya di kampung...

cikgu_math said...

AM>>
selamat hari raya..

Zino>>
Ibu yang jadi tukang basuh baju... biasa ler!

Azani>>
Selamat Hari raya!