Followers

Friday, February 26, 2010

HARI SUKAN...


Hari kejohanan olahraga yang ke 60...
Huh.... penat sangat-sangat!
Bermula raptai penuh pada pagi selasa, diikuti dengan acara pedang pada petangnya..
Acara saringan diadakan pada pagi & petang rabu..
Berakhir dengan acara akhir & majlis penutup pagi tadi...

CM bertugas dibahagian pertolongan cemas dengan ahli PBSM... sangat memenatkan!!!
Daripada pagi selasa hingga hari khamis....


perbarisan semasa upacara penutup, bermula dengan pasukan pancaragam



 diikuti oleh pasukan rumah-rumah sukan, Mahmud, Mahyidin, baker, Wong dan Ibrahim

Pasukan Baker

 formasi oleh pasukan wong

 Maskot yang keletihan....
harimau sudah tidak mampu mengaum...



guru-rumah Wong... 
Kami tetap ceria walaupun gagal mendapat Johan & Naib Johan... masih menunggu tahun depan




Ahli PBSM .... yang banyak membantu CM pada kejohanan Olahraga kali ini... 
I Love you all, guys!!


Acara 3000 meter, acara  pembukaan pada pagi tadi..





yang sering menceriakan khemah PBSM
khemah orang-orang sakit!

16 comments:

pak long said...

salam..
meriahnya sukan sekolah akakkkkk...

xiiinam said...

...salam Maulidur Rasul...

mohdandmeriam said...

slam cm. habislah satu tugas seorang guru,w/p penat tapi hati gembira. masih banyak lagi tugas2 yg memeningkan n memenatkan kepada seorang guru..hai guru oh guru...kau ibarat sebatang lilin..

TokNabe said...

Masa jadi budak sekolah dulu, rajin juga masuk pertandingan2 olahraga ni. Sekarang dah jadi orang tua kat sekolah, kena juga menguruskan sukan2 ni.

Time untuk bersuka-suka buat budak-budak.

Cik Bee said...

umi..cekgu umah wong pon glemer..! siap ada uniform sendiri + topi comel.. hehehehhe

Cik Bee said...
This comment has been removed by the author.
Cik Bee said...

umi..cekgu umah wong pon glemer..! siap ada uniform sendiri + topi comel.. hehehehhe

Yunus Badawi said...

Salam maulidur Rasul.

Wah dah 60 kali sukan tanunan. Mesti kaya dgn tradisi.

Cikgu rumah Wong ada uniformlah hehehe

cikgu_math said...

paklong>> memang meriah...time ni budak-budak lepaskan tension. Cikgu ambik peluang!

cklah>> salam maulidurrasul utk cklah juga...

KakYam>> cikgu kena serba boleh.. walau tak boleh berlari, tetap kena jadi hakim!!

cikgu_math said...

toknabe> budak bersukaria..cikgu yg ambil peluang...tumpang bergembira!

cikbee>>biasalahh tu.....

YB>> cikgu rumah lain pun ada uniform.. dah jadi tradisi.

Ibu n Abah said...

Salam CM,
Saya cukup teruja jika ada nama PBSM. Saya pernah menjadi sarjan/ketua PBSM. Cumanya, anak2 tak berpeluang masuk PBSM kerana dah penuh katanya...

Mr PenyuBiru said...

hahaha...ayu betul harimau tu posing.haha

a kl citizen said...

assalammualaikum cikgu math

cikgu2 wong bukan main comel lagi...sedondon ngan padang sekolah...

lepas ni sibuk apa pulak ya..?

kakpah said...

salam.
penat.. memang penat time camgini. tapi bebaloi gak kan? boleh bakar lemak2 yang bertenggek kat badan kita hehe...

zino said...

meriah nampak nya tu.. memang kalah perkara kedua.. hehe

cikgu_math said...

ibu&abah>>CM jadi guru penasihat jerr..bukan tahu pun banyak pun! nasib baik boleh tanya ngan en Google

mrPB>> he..he.. itulah kelebihan dia!!

KLC>> next week exam... mesti sibuk dengan analisa pulak . he..he..

Kak Pah>> he..he..tapi tak kurus-kurus jugak!!

Zino>> memang meriah...