Followers

Wednesday, December 23, 2009

reunion 3 jujur 2008

semalam terima telefon dari Anuar Afifi, pelajar CM tahun 2008, sekarang dah ke sekolah Alam Shah ( Kalau tak silap...)
" teacher, esuk kita orang nak buat reunion 3 jujur. nak buat BBQ di Perdana Resort, jam 3.00 ptg"
"sape lagi yang awak jemput?"
"Semua guru yang mengajar kami dulu..."
"Okey...InsyaAllah, saya datang"

3 jujur 2008..( 29 orang)..... tak ramai yang menyambung tingkatan 4 di SIC.
Kebanyakannya telah ke sekolah yang lebih baik....
menambahkan peluang untuk lebih cerah masa depan mereka.....
Ramai yang ke MRSM dan ada yang keSBP






















Tadi kami bertemu....
makan-makan....
berbual-bual...

Hari ini kami sebagai tetamu...
mereka yang menyediakan makanan dan segalanya...
kami hanya makan..................
( hanya kami bertiga guru yang datang,... sibuk agaknya cikgu-cikgu lain )






















selepas setahun..... mereka semua masih seperti dulu
semoga ingatan begini akan berkekalan sehingga mereka semua berkerjaya.

3 comments:

xiiinam said...

Bagusnya murid-murid CM...walaupun mereka tu remaja lelaki...


Budak-budak bijak dan mengenang cikgu-cikgunya...sejuk hati cikgu kan dapat murid macam tu...

"" M.D.F.Z "" said...

inilah smgt sic,jasa guru xkn dilupo smpai bilo2!Insyaallah..

sonata anak kancil said...

Tahniah atas didikan cikgu - inilah yang kita nak - anak murid yang tahu menilai jasa guru! ( kita bukan mintak kan - tapi mana yang akalnya panjang - ingat diorang kat cikgu kan )