Followers

Sunday, January 24, 2010

minat......

Yeah.... sudah boleh bersenang hati sikit, sbb modul P&P sudah dihantar...
cuma tinggal 3 topik yang belum diedit... Itu pun untuk kegunaan dipenghujung tahun
Alhamdulillah!!

Dalam kesibukan & ketensionan serta kemarahan membara kepada pencuri yang tak jemu-jemu naik rumah CM, akhirnya , terapi kehidupan , iaitu sulaman bunga pada tudung siap! Dah boleh dipakai....





Ini sebelum di tampal berlian....  tak nampak seri lagi!!!
 

Huh... nampaknya CM  kena simpan semula kotak jahitan... BulanFebruari kelas Pengukuhan bermula... Aktiviti Persatuan & Unit beruniforn perlu dibereskan, dan acara sukantara serta kejohanan olahraga akan dilaksanakan...

Kesibukan akan bermula....kehidupan  biasa seorang guru yang meletakkan minatnya pada profession!
Penat  tetapi  puas!!

7 comments:

tchersally said...

Chantek!! Sally respect org yg pandai n minat bab2 jahit menjahit ni..

HASNAH said...

Salam CM..
saya minat sgt bab jahit menjahit ni...
mmg betul2 leh buat terapi bila tension...
nak belajar boleh????

a kl citizen said...

assalammualaikum cm

berbakat sungguh cikgu matematik ni ya
kagum dibuatnya

zino said...

boleh le ajar anak dara zino tu hehe

AZANI said...

salam cm
part jahit ni saya jahit butang atau kancing yang tertanggal,dan setakat koyak atau retas kecil bolehlah...

cikgu_math said...

Thank you semua....
seolah-olah CM kena mengajar kelas jahitan pulak!

cikgu Hasnah> kita jumpa dulu... nanti CM ajar!

ibusinga said...

CM sibuk2 pun sempat menyulam ya..
bravo!!!
raya nanti boleh niaga...