Followers

Saturday, January 23, 2010

2010 yang dilalui hingga kini!

sibuk....
kesibukan tahun baru belum berakhir!
bersulam dengan cerita yang tak mahu di dengar

Semalam
CM balik kampung...meninggalkan 2 anak teruna untuk menjaga rumah..
dah rasa tak sedap hati, sebab dah dua minggu berturut-turut kawasan rumah ni di naiki pencuri..

Minggu pertama 2010, sempat ambil RM 500 dirumah CM,  minggu kedua tak dapat naik rumah CM, digeledahnya barang-barang dalam kereta, tak ada apa yang dapat... dan akhirnya dirembatnya 7 gulung wayar letrik kat rumah jiran CM, dan malam tadi sekali lagi.... dia naik melalui tangki air ke rumah CM dan sempat mengambil Laptop Kak Ah . Barang-barang lain tak pula di ambilnya!!

his.... geram betul!!!!!! kalau lah dapat si pencuri tu......

Dan seperti dua minggu lepas, bangun pagi barulah anak-anak teruna CM tahu apa yang berlaku!!

Rasanya ini perbuatan budak-budak yang baru nak belajar mencuri... sebabnya dia orang tahu rumah kami tak ada lelaki dewasa!

5 comments:

Yunus Badawi said...

Kesian. Nasib setakat curi barang2. Kalau diapa2kan penghuni rumah CM lagi susah.

Mintalah pihak polis buat rondaan lebih kerap.

n@m@n said...

jahat betul!!hati-hati CM

Azman Md Safiee said...

AMS:
Budget Homestay RM70/night/house(2Room+2Bath) Jasin Melaka http://jasinhomestay.blogspot.com

cikgu_math said...

YB
masih tahan sabar lagi ni..
tapi kalau dapat budak tu....!

Naman
memang jahat...

joegrimjow said...

ishh
kena pakai doa pelindung yg kuat2 lagi ni
yg lebey kuat dari lelaki2 macho n brutal