Followers

Saturday, October 24, 2009

pelik bin ajaib.....

penapis air yang hilang dah dikembalikan...
yang peliknya, ia ada semula di dalam kereta, sedangkan sebelum tu, dah cari disegenap penjuru!

Yang tahu penapis tu hilang hanyalah bibik...
kemudian bonda sebab telefon untuk confirm benda tu tak tertinggal dirumahnya.
dan hanya pembaca blog ini....

Mungkin kah bibik yang menyoroknya...
Tetapi tak sempat nak buat soal siasat...
sebab dia dah bertolak balik malam tadi.!

Apa pun.... rezeki masih ada. Alhamdulillah.

Hari ni CM dah mula sejarah baru..
hidup tanpa bibik....
Aduii....
agaknya blog ni nanti bersemak samun...
kerja-kerja rumah pun tak sempat nak bereskan untuk masa 24 jam sehari!!!!

6 comments:

n@m@n said...

bibiknya bercuti ke menghilang??

cikgu_math said...

naman>>
bibik balik indon...
mungkin dah tak datang... ada masalah passport dan permit!

zino said...

kalau dah biasa tak ada bibik memang kelamkabut la nanti buat sementara.. kami ni memang dah biasa tak ada bibik.. bila ada sekejap dulu rasa serba tak kena juga hehe..

a kl citizen said...

assalammualaikum

pelik tapi tak ajaib ...
jin sorokkan lah tu...

tak ada bibik, bertambah lah kerja2 kita ya

you are not worth it to fight for.... said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Precious said...

Alamak! Bibik dah balik? Adusss ...