Followers

Monday, March 15, 2010

member lama

Cuti???
Tapi macam tak cuti.. kerja masih tersusun-susun..
~ kelas masa cuti... hu..hu.. w/pun cuti, mesti ada kelas!
~semak skrip pelajar... skrip masih dalam bungkusan..
~Analisa peperiksaan - Mesti serah kepada PPD pada 25hb.... Bila nak dapat markah dari guru subjek??
tambah dengan kerja rumah yang tak pernah surut....

Kenduri Kahwin??
pun bersusun-susun...
mungkin ada yang tak sempat nak pergi nanti....

Tadi pergi kenduri kahwin member lama...
dan jumpa ramai kawan sekolah dulu!
Best....
Macam program jejak kasih.. 1980 last jumpa, tiba-tiba 2010 jumpa semula!
Punyalah happy sampai terlupa sekejap we all dalam  majlis orang!

Fabilah..
Dr Nu
Dr Sham
Faridah Hanam
Mazanah
......................terasa macam muda 30 tahun dari umur sekarang. he..he..........................

8 comments:

abu muaz said...

salam. memang seronok bila bertemu teman sekolah .... bertemu rakan-rakan waktu di universiti tidak sama dengan kenangan bersama waktu bersekolah.

n@m@n said...

saya tak buka lagi kertas periksa dalam bungkusan..hehe

cikgu_math said...

abu muaz>> itu sebenarnya.. 5 tahun bersama di asrama!

cikgu_math said...

naman>> 2 hari sekolah nak buka, kita pecut betul-betul!!

TokNabe said...

Gitulah kerja cikgu..orang kata sekolah cuti, cikgu pun cuti tapi hakikatnya bukan begitu.

kalau kat johor kenduri kahwin hanya ada pd hujung minggu... tp klu kat kelantan tak kira hari, lepas tu 3,4 kenduri sekaligus sehari.

laki cikgu kimia said...

uish syoknya jumpa kawan lama CM! :D

cikgu_math said...

toknabe> istilah cuti bagi cikgu adalah cuti dari mengajar!!

LCK>> memang best...

mohdandmeriam said...

salam cm..memang seronok dapat jumpa kawan2 lama apatah lagi kalau jumpa ditempat kenduri...sambil makan bercakap tak sedar nasi sepinggan rasa sekejap je dah habis.. kalau jumpa kawan lama soalan pertama bertanya dah tentu berapa anak..kalau setua mak cik cucunya berapa..hehehe